LONG TIME NO SEE

 
Ikväll så tog jag och Evelina en middag på lilla torg. Det behövdes! Har inte träffat Evelina på evigheter
och det var verkligen så himla mysigt. Det är så bra att vara med Evelina, för de få gångerna vi ses kan
vi sitta och skratta och prata i evigheter, helt kravlöst och man kan verkligen vara den man är.
På något sätt är vi nog ganska lika, inga onödiga förklaringar för vi förstår ändå. Fina, goa Evelina :)
(Evelina, utbudet av egobilder på din blogg är under all kritik!)
 
 
Liten note till er som fortfarande går i shorts.. Det var så kallt ikväll att jag var tvungen att gå in på
HM och handla en fet halsduk för att överleva kylan.. Så, sluta tro att värmen kommer tillbaka och 
börja klä på er, fryser bara jag ser ett par shorts. Det är höst nu om ni inte fattat det, so get used to it!
 
Imorgon fyller pappa år, har haft världens fetaste problem med att hitta en bra present, men tror att
jag kommit på något bra nu så vi får hoppas det håller. Har precis också skrivit ett lite känsligare
inlägg som kanske kommer upp imorgon, om modet stannar kvar, om jag vågar. Time will tell!
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina Blomqvist

<3<3<3 haahahah nu förstår jag IIINGENTING, mina egobilder är fantastiska! Hahahahaahah fast jag kanske inte har några..? ;)

2012-09-19 @ 21:47:45
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0