BAD DAY

 
Fan. Håller på att bli riktigt förkyld och febrig känner jag. Är alltid mycket förkyld och sjuk på vintern/hösten, men har hitintills bara varit förkyld en gång. Men nu börjas det :( Tusan. Har dessutom världens träningsvärk efter igår, och är på taskigt humör. Tror därför att det är bäst om jag håller mig borta från bloggen idag, för er skull menar jag ;) Ägnar resten av dagen åt att tvätta hästtäcken, städa och rida. Låter som en bra plan tycker jag!
 
Dressyrträningen igår gick superbra, och gav verkligen resultat. Så himla kul att det går så fort framåt, och att vi börjat hitta varandra riktigt bra nu. Börjar faktiskt våga tro på att vi blir ett riktigt bra team till slut. Härligt! Imorgon är det hoppträning för Anna, och jag är så himla taggad. Hoppas på att stanna kvar på ryggen denna gången ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0