HOPPTRÄNINGEN

 
Hoppträningen igår gick över förväntan. Lite banhoppning blev det, och trots lite obalans och okoncentration mot slutet för att hon blev trött så gick det väldigt bra. Jag hade i alla fall mycket bättre kontroll denna gången, och fick mycket bättre distanser osv. Blablabla vad jag känner att jag bara babblar nu. Anna sa i alla fall att hon var riktigt nöjd med oss igår, så då får väll jag också vara det helt enkelt ;) Idag hade vi båda en dålig dag, tror jag. Beata var stel efter igår och ville inte alls släppa efter och jag hade dåligt tålamod. Blir väll bättre imorgon!
 
Åh för en stund sen kom lilla Loppan. Vi ska bara ha en standard myskväll (vilket enligt Alex innebär att hon äter hela tiden och jag kollar på tv) och imorgon blir det lite mys på Emporia. Hur underbart? Julklappsshopping i massor och mysa så som bara vi kan. Dessutom är det lussevaka på kvällen. Det går mot en bra helg :)
 
 
Loppiii<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0