OJDÅ

 
Hade visst glömt att jag har en blogg också. Attans ;) Precis hemma från den sista julklappsshoppingen för detta året. Nu är allt fixat, äntligen! Och en hel vecka innan julafton dessutom. Det är stort rekord! Tog en fika och gick och lullade med bästa Loppan och råkade slinka in på jobb, vilket resulterade i att jag fick ännu mer timmar. Score!
 
Ikväll är det hoppträning, och jag hoppas att lilla hoppetossan kan hålla sig i skinnet idag. När hinder kommer fram så är det inte det lättaste, men vi ska i alla fall försöka ;) Nu ska jag dra mig ut till stallet. Ska försöka få pappa att filma ikväll också att jag kan visa er här sen.
 
Överlycklig loppa som älskar allt som går att äta ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0