SHIT HAPPENS

 
Blev ingen dressyrträning igår, vilket kanske var tur. Kändes som taket skulle rasa in på ridhuset. Som det stormade! Blev bara ett kort pass utan några krav eftersom Beata ändå inte kunde koncentrera sig. Hon är inte så van vid ett blåsigt Skåne ;) Idag testade jag att tömköra lite, vilket gick hyffsat. Hon förstod inte riktigt vad jag menade alla gånger, men det kommer väll det också.
 
Blev en härlig utekväll igår istället, med vänner som jag inte har träffat på hundra år känns det som. Vissa av dem i alla fall. Skoj var det! Mindre skoj var det att gå upp kl. sex för att släppa ut hästarna. Tror att jag sov för få timmar när mobilen inte ens hann ladda klart till jag skulle gå upp. Haha, shit happens. Nu håller jag lördag!
 
 
Fin bild från igår. Fina Erika!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0