ONT OM GOTT OM TID

 
Innan jag ens börjat dagen på riktigt inser jag att min planering redan fallit. Innan hovis kommer vid tre ska jag ha hunnit ärenden i stan, ridit och någonstans däremellan samla ihop en massa grejer både här och där som ska lämnas/hämtas både här och där. Sånt är så himla typiskt mig. Jag tror att jag har jättemycket tid, men sen så hade jag glömt hälften jag skulle göra och får helt plötsligt jättebråttom. Aldrig lär jag mig heller..
 

 
Igårkväll blev det en perfekt kväll med bio och massa mys med världens bästa Alex. Det är sånt man gör alldeles för sällan, men man inser inte hur sällan det blir förrän man väl gör det ;) Haha. En bra kväll blev det i alla fall med mycket skratt till den roligaste filmen jag sett på länge, The other Woman. HAHA, se den!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0