RIBBAN


I söndags var vi på Ribban och hoppade 1m. Med en lite för taggad häst och en inte tillräckligt konsekvent ryttare så slutade det på 8 fel, två ner. Vi började banan supersnyggt, kom lite fel på hinder fyra, och sen sa hon typ hejdååå nu kör jag och resten av banan blev kaos. Ett ner på sexan blev det också. Ni i efterhand kan jag störa mig på att jag inte satte ner foten redan på framhoppningen, där var hon också jäkla taggad och visste precis vad som var på gång. Jaja, det är väll egentligen ingen större katastrof eller något att hänga läpp för, vi lärde oss nog båda något av det. Kul att hon är så himla positiv, alltid lättare att jobba på det hållet menar jag ;)
 
Här ser ni rundan!
 
 
 
Ikväll är det hoppträning, känns som vi kan behöva det efter helgen, träna kombination och att sansa
oss lite. Haha! Nästa tävling är 15 Juni om två veckor på hemmaplan, Sydslätten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0