CLASSY

 
Idag åkte gramanen på. Kunde riktigt känna hur Beata slängde hatblickar mot mig när jag kom gåendes i stallgången med dem ;) Nyttigt var det i alla fall, och jag fick igenom mina förhållningar riktigt bra. Hon kan annars få för sig att dra emot när hon tycker att jag tar för mycket. Man kan också tolka det som att hon inte tycker att hon fått springa tillräckligt, som en liten protest kan man säga. Haha, bara älskar den hästen. Hon är störtskön! Sån himla positiv inställning till allt. Livet är sjukt roligt tycker hon :) Härligt!
 

 
Flitigheten slår till även hos mig ibland visade det sig. Idag har jag fått gjort en massa (tråkiga) ärenden som att handla foder och lite annat nödvändigt. Sånt som är taskigt för plånboken, och klassat som tråkigt i mina ögon. Varför växte man ur åldern när man bara kunde blinka med ögonen till pappa, så var han där med sin plånbok istället? Kanske man aldrig någonsin kommer ur den åldern, vem vet? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0