DRESSYR

 
Jag tillåter mig själv att börja inlägget med att gnälla. Jag tror inte jag kommer kunna sitta på ett par veckor framöver, helt seriöst. Med hjälp av Alex körde jag världens dressyrpass idag. Det gav resultat! Vi ska starta en kombitävling med dressyr och hoppning om en månad, så därför måste vi ju vara trimmade tills dess ;)
 
En liten kort filmsnutt från idag!
 
 
 
Förutom att jag inte överhuvudtaget kan lära mig någon (jävla) gång att sitta på arslet när jag rider så gick det faktiskt hyffsat bra. Mot slutet fick vi till mjuk samlade övergångar osv. och jag tror minsann att med lite träning så blir vi svåra att klå. HAHA! Vi få väll se. Säkert är i alla fall att det blir hårdträning framöver!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0