FREAKIN' HOT

 
Varför fick jag den dumma idén att gå på kurs idag, på årets hitintills varmaste dag? Det är väll i sånna lägen man bara vill slå sig själv i huvet med något hårt.. Gaah! Suttit inne nästan hela dagen och varit bitter och tittat ut genom fönstret. Hoppas att vädret hade tänkt vara med mig i alla fall imorgon också, för då ska jag bannemig spendera precis hela dagen i trädgården och steka på min enda helt lediga dag denna veckan. Hur underbart?
 
Inte nog med dumdristiga ideér var det kanske inte det allra smartaste jag gjort att försöka mig på ett hoppass i 25 graders stekande sol. Tänkte först att så himla varmt kan det ju inte vara på helt öppet fält, det fläktar ju på bra.. Sure, det fick jag äta upp med råge. Det gick väll inte dåligt, men vi båda blev ju snabbt sjukt varma och det blev lite små missar här och var, inte som ja hade tänkt mig helt enkelt. Fick till några bra linjer och språng i alla fall, så det får jag väll vara nöjd med.
 
Häromdagen gick hon i alla fall så galet bra. Hade privat filmare med mig också, så bjuder på en väldigt kort film med lite vardagstrim, som det kan se ut en helt vanlig vardag, när Beata är på humör ;)
 
 
 
 
Det blir en lugn helg för henne eftersom jag jobbar. nästa vecka väntar dock roligare utmaningar som hoppträning på onsdag, och Ribban på söndag :) Så för er icke hästintresserade blir det lite roligare uppdatering i alla fall ett par dagar framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0