JA VISST JA..

 
Det var en gång i tiden en flitig bloggare, eller vad man nu säger ;) Haha.
 
Nu är det ett redigt tag sen jag bloggade sist. Vet egentligen inte vad som hände, tappade väll som vanligt suget. Tänkte ta upp bloggen igen, men på ett lite annat plan. Ska försöka skriva mer för min egen skull, om saker jag tycker är kul och om saker som händer som jag tycker kan vara roligt att skriva om. Hur bra uppdateringen blir får vi väll se, det beror väll helt på hur pass intressant mitt liv är i skrivandets stund.
 
Det har hänt en hel del sen sist, på alla möjliga plan. Jag har börjat jobba i butik, ska göra det hela sommaren. Hur planen ser ut till hösten vet jag inte riktigt än. Min framförhållning har som vanligt inte förändrats ett dugg, inte förvånande alls för er som känner mig, så höstens planer får vi ta när dem kommer. Har lite olika alternativ, det ena mer beroende av det andra. What to come, what to come :)) Spännande. Kanske blir det högskola, kanske blir det jobb, kanske står jag där utan något av det utan en aning om vad jag ska göra. Time will tell.
 
På hästplanet rullar det på som smort. När jag skrev sist hade jag och Beata nästan precis börjat träna för Anna, vilket vi såklart har fortsatt med. Vi har kommit ut på lite tävlingar, satt lite clear rounder och rullar nu på 1m och har än så länge lyckats ta några placeringar! Hon är så himla fin just nu, har utvecklats så otroligt fint och är skoj att rida varje dag. Så himla kul! Nästa utmaning blir Ribban 1/6, och vi har börjat ladda redan :) Vi har också flyttat till sommarbete, där ridmöjligheterna utomhus är bättre och jag har två min med räcerbilen upp till stallet.
 
I helgen var vi i Trelleborg och hoppade 1m. Hon gick finare än någonsin, var rak på alla linjer, lyssnade på mig och alla avstånd satt. Precis det som jag försökt kämpa med senaste tiden, och det har gett resultat.
 
Här är rundan från i helgen!
 
 
 
Och det viktigaste av allt höll jag nästan på att glömma. Jag har fyllt tjugo!!!! Och är numera alltså ingen trotsig tonåring ;) Har firats ordentligt i helgen, och haft så himla kul. Det är så skönt att ibland påminnas om vilka fantastiska vänner man har. Sånt som man lätt glömmer bort i vardagen, men som alltid är lika viktigt. Jag är så otroligt tacksam över alla som jag har i mitt liv just nu, så himla mycket kärlek till alla er<3
 
Lite typiskt mig är det ju att klockan nu har blivit alldeles för mycket om man tänker på att jag ska upp i tid imorgon. Kanske borde sätta punkt för idag och hoppas att imorgon blir en lika bra dag som denna har varit.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0