JOBBHELG - THE END!

 
 
Så var en hel jobbhelg förbi. Dock är det ju ganska skönt, finns ju roligare saker man kan ha för sig menar jag ;)
 
Har vad jag vet än så länge en ledig vecka framför mig, vilket känns jäkligt skönt. Shopping och hårdträning för Beata står bland annat på schemat, och jag är riktigt laddad för veckan som kommer. Alltid när jag föreställer mig en lugn vecka som jag har framför mig blir det alltid tvärtom. Är det det man kallar planering, eller? Sen om jag har en stressig vecka blir det aldrig så hemskt som man tänkt sig. Det är väll lite give and take, men ibland kan det störa mig att när jag vet att jag sitter här och skriver att jag ska ta det lugnt lär det alla gånger inte bli så. Jag är trött, och borde ta tag i sånt som hängt efter ett bra tag nu, som jag inte har haft tid med. Den ekvationen går ju inte riktigt ihop, så jag lägger ner bloggandet nu och går och duschar istället.. Haha!
 
 
 
Vellinge för ett par veckor sen<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0